برای اولین بار در دانشکده علوم انسانی دانشگاه؛

پذیرش نخستین دانشجوی پسادکتری در گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان

نخستین پژوهشگر دوره پسا دکتری گروه زبان و ادبیات عربی و دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان از مهرماه سال 1402 با امضای قراردادی با معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فعالیت خود را شروع نمود.

دکتر محمدعلی عامری به عنوان نخستین پژوهشگر دوره پسا دکتری دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی دانشگاه سمنان تحت راهنمایی استاد میزبان خود دکتر علی ضیغمی دانشیار گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان از مهرماه سال جاری با امضای قراردادی با معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فعالیت پژوهشی خود را آغاز نمود.

در این دوره پژوهشی که حداقل یک سال به طول خواهد انجامید کنش‌های گفتاری در دو زبان فارسی و عربی بر اساس زبان‌شناسی کاربرد شناختی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است در فراخوان پذیرش دانشجوی پسادکتری دانشگاه سمنان که تابستان امسال منتشر گردید 4 نفر به عنوان متقاضیان گذراندن دوره پسادکتری در گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه شرکت نمودند که از آن بین پس از بررسی سوابق، مدارک و موضوعات پیشنهادی، دکتر محمدعلی عامری به عنوان پژوهشگر دوره پسادکتری (فوق دکتری) به میزبانی دکتر ضیغمی عضو هیأت علمی این گروه مورد پذیرش قرار گرفت.

علی ضیغمی
تهیه کننده:

علی ضیغمی