طی ابلاغی از سوی ریاست دانشگاه؛

دکتر علی اکبر نورسیده به عنوان مدیر گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان منصوب شد

طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه سمنان، دکتر علی اکبر نورسیده به عنوان مدیر گروه زبان و ادبیات عربی این دانشگاه منصوب شد.

طی حکمی از سوی دکتر سیف الله سعدالدین رئیس دانشگاه سمنان، دکتر علی اکبر نورسیده عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان به عنوان مدیر گروه زبان و ادبیات عربی این دانشگاه منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تعهّد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر گروه زبان و ادبیات عرب منصوب می‌شوید؛ امید است در پرتو الطاف الهی و همکاری کلیه واحدهای ذی‌ربط در تحقق اهداف محوّله موفق باشید.

دکتر نورسیده استادیار گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان است و تخصص اصلی وی در زمینه تحلیل متون، ادبیات داستانی و نحو است.

پیش از این آقای دکتر حبیب کشاورز به مدت دو سال مدیریت گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه را بر عهده داشت که بدین وسیله از تلاش‌های مخلصانه ایشان در طول این مدت تقدیر و تشکر می‌گردد.

شایان ذکر است گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان از سال 1375 با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی فعالیت خود را شروع کرده است و هم اینک علاوه بر مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی، مقطع کارشناسی ارشد گرایش ادبیات عربی و گرایش مترجمی زبان عربی و همچنین مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات عربی در آن دایر می‌باشد و دارای 7 عضو هیأت علمی است.

علی ضیغمی
تهیه کننده:

علی ضیغمی

تصاویر

 -

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *