با ارتقای دکتر علی ضیغمی به مرتبه دانشیاری؛

تعداد دانشیاران گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان به 4 نفر رسید

با ارتقای دکتر علی ضیغمی در جلسه اخیر هیأت ممیزه دانشگاه سمنان، تعداد اعضای هیأت علمی با مرتبه دانشیاری در گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه به 4 نفر رسید.

دکتر علی ضیغمی عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان به عنوان چهارمین دانشیار این گروه در جلسه اخیر هیأت ممیزه دانشگاه به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافت.

در میان اعضای فعلی گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه آقایان دکتر صادق عسکری، دکتر شاکر عامری و دکتر سیدرضا میراحمدی پیش از این به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافته بودند که با ارتقای دکتر علی ضیغمی تعداد دانشیاران این گروه به عدد 4 رسید.

شایان ذکر است دکتر محمود خورسندی دیگر دانشیار این گروه بود که سال 1396 به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

گروه زبان و ادبیات عربی دانشگاه سمنان از سال 1375 با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی فعالیت خود را شروع نمود و هم اینک در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته زبان و ادبیات عربی در مقطع کارشناسی و دکتری و گرایش های مترجمی زبان عربی و ادبیات عربی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد. و مجله علمی پژوهشی و بین المللی دراسات في اللغة العربية وآدابها و برگزاری موفق همایش ملی کارآفرینی و تجاری سازی رشته زبان و ادبیات عربی از دیگر افتخارات این گروه می‌باشد.

کلمات کلیدی
علی ضیغمی
تهیه کننده:

علی ضیغمی

تصاویر

 -

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *